Fjärde medlemsmötet blir digitalt

10.01.2022

På grund av ökad smittspridning och hårdare restriktioner blir det fjärde medlemsmötet – i framtidsspaningen – digitalt. De som vill delta behöver därför skicka ett mejl till Magnus Rydholm så bjuder han in alla deltagare till ett digitalt möte.

För att delta räcker det med att skicka ett mejl till följande adress: magnus.rydholm@jagareforbundet.se.

Han kommer under onsdagen skicka ut en inbjudan till ett teams-möte. Man behöver inte registrera sig utan kan delta som gäst, antingen via mobiltelefon eller dator. Här finns en länk som beskriver hur man ansluter sig: https://support.microsoft.com/sv-se/office/ansluta-till-ett-möte-utan-ett-teams-konto-c6efc38f-4e03-4e79-b28f-e65a4c039508

Oftast räcker det att klicka på länken och sedan välja att ansluta till mötet.

– Det är tråkigt att vi måste hålla mötet digitalt, men det finns inget annat alternativ. De tre mötena vi haft har varit så produktiva och givande att vi ligger före schemat. Detta medför att vi kan hålla detta mötet digitalt och diskutera i storgrupp, säger Magnus Rydholm.

Han ser heller inget behov att genomföra det femte mötet.

– Vi behöver inte hålla mötet för att kunna presentera en plan hur vi vill jobba i framtiden och vad vi vill prioritera. Däremot har vi alltid roligt när vi träffas så jag får lyssna av vad mötet säger, och vad de tycker om att hålla mötet digitalt, säger Magnus Rydholm.

Alla medlemmar som vill delta är välkomna att skicka ett mejl till honom, så skickas en anslutnings-länk ut på onsdagseftermiddagen.

När: Onsdag 12 januari

Tid: Klockan 18.30