Ny webb för Hembygdsföreningen

16.05.2019

Du har säkert märkt att webbsidans utseende har förändrats. Syftet med ändringen har varit att ge hemsidan ett modernare utseende och lägga till nya funktioner.

Genom den nya hemsidan får vi bland annat in fler bilder och möjligheter att visa filmer.

– Arbetets första fas är klar. Men tanken är att vi successivt ska lägga ut mer material på webben. Arbetet är således inte färdigt utan det kommer fler sidor lite längre fram,  berättar arbetsgruppen.

– Vi hoppas att webbsidan uppskattas och hjälper hembygdsföreningen att locka fler medlemmar och människor som vill hjälpa till att bevara historien om bygden.

Arbetsgruppen består av Pia Andersson, Sven Danielsson, Rolf-Krister Bergström, Karin Fors och Magnus Rydholm.